Plníme v 99 % pojistných událostí, peníze posíláme do 2 dnů a poskytujeme vyšší krytí.

Nepojišťujeme blbosti. Nestavíme pobočky. Neplatíme zahraniční manažery. Využíváme vlastní moderní technologie. V pojištění se soustředíme jen na to nejdůležitejší. Díky tomu můžeme nabídnout vysokou míru plnění, rychlost proplacení a vysoké pojistné částky za nejlepší cenu. Protože přesně to oceníte, když se život zkomplikuje.

Zjednodušili jsme pojištění na to nejdůležitější

Pojištění zlomených malíčků ani investiční složku u nás nehledejte. Obojí totiž životní pojištění jen prodražuje a ruku na srdce – na zhodnocení vašich peněz existuje řada vhodnějších finančních nástrojů. Životní pojištění má řešit to nejdůležitější.

Smrt

V Simplea neřešíme, jak k úmrtí došlo, jestli to bylo následkem úrazu nebo nad vámi zvítězila těžká nemoc. Můžete se spolehnout, že když dojde na nejhorší, vaše rodina to finančně zvládne. Pojišťujeme smrt z jakékoli příčiny.

  • Neřešíme příčinu a plníme.
  • Vybrat si můžete konstantní pojistnou částku, lineárně klesající pojistnou částku nebo pojistnou částku postupně klesající podle výše úvěru.
  • Důležité zejména pro živitele rodiny a klienty s hypotékou.

Máte dotaz? Volejte ZDARMA na +420 800 023 074

Zobrazit více

Invalidita

Pojištění pro případ, že následkem vážné a dlouhodobé nemoci nebo úrazu nemůžete dále plnohodnotně pracovat, a dlouhodobě tak přicházíte o část svých příjmů. Klesne váš životní standard, potřebujete platit závazky, a do toho máte další náklady na léčbu nebo přestavbu domova. Sociální správa určí stupeň invalidity (1 až 3) a přizná invalidní důchod, který ale zdaleka nenahradí váš dosavadní příjem.

  • Nikdy nezpochybňujeme rozhodnutí sociální správy o přidělení invalidity, a v jasných případech na ně dokonce ani nemusíte čekat a plnění od nás dostanete rovnou.
  • Vybrat si můžete konstantní pojistnou částku, lineárně klesající pojistnou částku nebo pojistnou částku postupně klesající podle výše úvěru.
  • Automatickou součástí je i pojištění rekreačních a rizikových sportů ZDARMA.
  • Důležité úplně pro všechny.

K pojištění invalidity můžete zvolit ještě tyto doplňky:

  • Pojištění trvalých následků úrazu je doplňkem k pojištění invalidity, které řeší jednorázové náklady spojené s úrazem, jenž zanechal trvalý následek. Výhodou je, že plníme hned po ustálení následků a nezávisle na rozhodování sociální správy. Prostředky tedy můžete použít třeba na bionickou ruku nebo rehabilitace po úrazu. Důležité zejména pro manuálně pracující klienty a osoby bez větší finanční rezervy.
  • Pojištění závažných onemocnění je doplňkem k pojištění invalidity, které řeší jednorázové náklady spojené s nemocí. Výhodou je, že plníme hned při stanovení diagnózy a nezávisle na rozhodování sociální správy. Zároveň kryjeme všechny lékařsky uznáváné nemoci a neschováváme se za omezené seznamy vybraných chorob. Důležité zejména pro manuálně pracující klienty a osoby bez větší finanční rezervy.

Máte dotaz? Volejte ZDARMA na +420 800 023 074

Zobrazit více

Dočasný výpadek příjmu

Pokud jste v pracovní neschopnosti déle než měsíc, pobíráte od státu nemocenskou, která ale plně nenahradí váš dosavadní příjem. Pro tyto případy slouží pojištění pracovní neschopnosti, jež vám pomůže zachovat dosavadní životní standard, než se plně uzdravíte.

  • Je nám jedno, co způsobilo vaši pracovní neschopnost. Zdali je to vážnější nemoc či úraz.
  • Pojištění pracovní neschopnosti pomůže zachovat životní standard díky konstantní, ve smlouvě stanovené denní dávce vyplácené měsíčně, a to od 2., 3. nebo 4. měsíce trvání.
  • Ačkoli je trend v pojišťovnictví opačný, kryjeme i výpadek příjmu spojený s rizikovým těhotenstvím. A to v případě, že si stav vyžádá lékařsky nutnou hospitalizaci alespoň po dobu 5 dní (120 hodin).
  • Důležité zejména pro osoby bez dostatečné finanční rezervy.

Máte dotaz? Volejte ZDARMA na +420 800 023 074

Zobrazit více

Bez výjimek. Bez řečí.
Bez obav.

Vyškrtali jsme výjimky

Desítky výjimek schovaných mezi stovkami stran smluvních dokumentů u nás nenajdete. Máme jich jen sedm, hezky pohromadě
na jednom místě.

Vždy aktuální smlouva

Stávající klient je pro nás stejně důležitý jako nový. Proto na všechna vylepšení našeho pojištění mají vždy nárok vedle nových klientů i všichni stávající. Věrnosti si ceníme!

Jednoduše a on-line

Díky tomu, že jsme nová pojišťovna, máme vlastní moderní technologie a vše řešíme on-line. Změny i pojistné události můžete řešit kdykoliv odkudkoliv.

Lidsky a selským rozumem

Jsou případy, kdy bychom z právního hlediska pojistnou událost nemuseli plnit, ale cítíme, že je to ta správná věc. Rozhoduje etická komise složená z klientů a osobností, jež mají za úkol řídit se jen selským rozumem a lidskostí.

Přehledně a transparentně

Nehrajeme s vámi žádné špinavé hry. Veškeré podmínky najdete na jednom místě tak, abyste se v nich vyznali a neztratili.

Odejít můžete kdykoliv

U nás můžete pojistku vypovědět kdykoli, a ještě dostanete dárek – na jeden měsíc zaplatíme pojištění za vás. Výpověd je samozřejmě možné vyřídit i on-line.

A když se něco stane? Postaráme se. Spolehněte se.

Moc si přejeme, aby se vám všechna neštěstí a nemoci vyhýbaly. Když se ale přece jen cokoli stane, pomůžeme, jak budeme moci. Můžete se na nás obrátit, jakkoli vám to vyhovuje, telefonicky, on-line, poštou. Vše podřídíme tomu, abyste peníze z pojištění dostali co nejrychleji.

1

Nahlášení

Nemusíte nikam chodit.

Nahlásit pojistnou událost, změnit své údaje nebo smlouvu ukončit můžete kdykoliv on-line prostřednictvím klientského portálu. Formulář vás provede vším potřebným. Stále máte přehled o tom, jak se věci posouvají. Pokud byste řešili pojistku svého blízkého nebo se chcete na něco doptat, prostě nám zavolejte a my vám poradíme, jak postupovat.

2

Posouzení

Nevymlouváme se.
Plníme v 99 % případů..

Většinu případů dokážeme velice rychle posoudit a vyplatit pojistné plnění. Garantujeme pojistné plnění v 99 % případů, i když standard pojišťoven na českém trhu je okolo 85 %.

Pokud algoritmy nevědí,
rozhoduje lidskost.

Někdy se může stát, že případ není černobílý. Z právního hlediska bychom peníze vyplácet nemuseli, ale máme pocit, že je třeba řídit se spíše lidskostí. Proto v těchto případech rozhoduje komise složená z veřejných osobností a klientů pojišťovny Simplea.

3

Placení

Vaše peníze do dvou dnů.

V klientském portálu vždy vidíte stav šetření vaší události. Naším cílem je dostat k vám peníze co nejrychleji, aby pomohly, když to nejvíce potřebujete. Proto ve většině případů vyplácíme plnění do dvou dnů. Peníze obdržíte na účet uvedený ve formuláři Hlášení škodní události.