Co znamená garance plnění?
Garantujeme, že plnění z životního pojištění vyplácíme v alespoň 99 % případů. A pokud by to bylo méně, tak si na rozdíl od ostatních pojišťoven peníze nenecháváme, ale dáváme je na charitu.
U tradičních pojišťoven je tak každá desátá pojistná událost zamítnutá. My naopak plníme, i když bychom nemuseli.
Nevymlouváme se. Opravdu plníme!
Většinu případů dokážeme velice rychle posoudit a vyplatit pojistné plnění. Garantujeme pojistné plnění v 99 % případů, i když standard pojišťoven na českém trhu je okolo 85 %.
Za rok 2019 jsme splnili garanci pojistného plnění ve 100 procentech.
Za rok 2020 jsme jsme vyplatili 3 268 050 Kč nad rámec uzavřených smluv a plnili jsme opět v 99,9999 % případů.
V roce 2021 jsme vyplatili 5 957 252 Kč nad rámec uzavřených smluv a plnili jsme opět v 99,99 % případů.
Na co se vztahuje garance?
Používáme selský rozum
Namísto zisku charita
Rozhodne-li komise, že vzhledem k okolnostem případu se plnit nemá, putují veškeré nárokované peníze na charitativní hromádku. Je-li za daný kalendářní rok na hromádce částka vyšší než 1 % z nahlášených pojistných událostí, rozdíl se věnuje charitě. Vyhodnocení probíhá vždy do konce října následujícího roku. Je to z důvodu, že klienti hlásí pojistné události se zpožděním.
Na jaké charitativní projekty tyto prostředky použijeme navrhujete vy, naši klienti. Z návrhů vybereme až tři projekty. O tom vítězném se bude hlasovat prostřednictvím našich webových stránek www.simplea.cz. V roce 2023 dáváme na charitu 1 778 785 Kč.
V každém případě tak máte jistotu, že Simplea nemá žádnou finanční motivaci kvůli výlukám neplnit.
Příklady ze života
V jakých případech výluk má například lidskost přednost před smlouvou?
Čekací doba
Alkohol
Trestný čin
Délka hospitalizace pro rizikové těhotenství
Lidskost versus výluky
Pokud vám nemoc nebo úraz způsobí výpadek příjmů, na který jste pojištěni, a není tam žádný háček, tak není o čem diskutovat. Prostě plníme vždy a peníze posíláme ideálně do dvou dnů.